אז מה אפשר לתת עוד?

מאמר קודם
הרבה פעמים עולה השאלה מה אפשר עוד לתת למועדון הלקוחות מעבר להטבות כאלו ואחרות. התשובה העיקרית היא יחס, הלקוחות צריכים להרגיש שהם מיוחדים ושבאמת מנסים לתת להם את השירות והמענה הטוב ביותר.

אחד האמצעים המרכזיים והזולים יחסית לספק עוד תועלת ועוד יחס ללקוחות הוא באמצעות תוכן. כפי שנגעתי בזאת בפוסט הזה.

שיווק נכוןעם זאת לא בכל התחומים ניתן באמת לייצר תוכן בצורה קלה ופשוטה או אפילו רלוונטית. לשם כך ניתן לחשוב על שיתופי פעולה כמו לדוגמה מתן מוצרים במתנה לבלוגרים או עיתונאים שיכולים ליצור תוכן רלוונטי לקהל הלקוחות או להשתמש בלקוחות מוצלחים שלך ולתת להם במה כדי שייצרו תוכן ליתר הלקוחות. אפשרות נוספת היא ללכת על תוכן ויזואלי כמו תמונות שאפשר לייצר אותן בעזרת צלם מקצועי או לחלופין סרטוני סמארטפון או שידורי פייסבוק לייב. כל אלו הם רעיונות התחלתיים לייצור תוכן שיכול לשמש כפיתוי לכניסתם של אנשים למעגל הפנימי שלך, היינו למועדון הלקוחות או השגרירים של העסק שלך.