3 סיבות להשתמש בסמס בעסקים

SMSהרבה עסקים קטנים עושים את הטעות הגדולה וחושבים ששימוש בהודעות סמס הוא דבר שנכון רק לתאגידי ענק ומערכות בחירות בעוד שהמצב בדיוק הפוך: העלות הנמוכה של הכלי הזה יחיד עם היעילות המדהימה שלו מאפשרות לבעלי עסקים לשווק את המוצרים או השירותים שלהם בצורה יעילה וזולה. הודעות SMS זוכות לשיעור הקלקה של 19%תחשבו על זה – דף נחיתה שנשלח בהודעות טקסט יקבל הרבה יותר הקלקות מכמות ההקלקות בניוזלטר. לצורך השוואה אחוז פתיחת הניוזלטרים ולא ההקלקה בתוכם, במקרה הטוב, עומדת על 30%. אז הנה כמה עובדות שכדאי לשקול אם אתם בעלי עסקים קטנים ואם אתם שוקלים לשווק באמצעות SMS:

1. הודעות סמס הן זולות ולכן הן מצוינות לעסקים עם תקציב שיווק קטן. אין צורך בסוכנות שיווק או פרסום, אין צורך בתשתיות מטורפות. רוב חברות שליחת ההודעות מציעות תעריפים קבועים ונמוכים שאפילו יורדים כאשר מתחייבים לרכישת כמות גדולה.

2. הכל תלוי בגודל הרשימה שלכם ובתועלת שאתם מספקים ללקוחות. אם תשכילו לשלב את השניים כלומר לספק תועלת למי שמסייע לכם להוסיף לקוחות פוטנציאלים לרשימת הדיוור שלכם אתם יכולים להגיע לתוצאות גידול מרשימות מאוד בפעילות העסקית שערוץ הפרסום הזה מייצר.

3. הודעות טקסט הן מצוינות לשירות לקוחות משום שהן מורידות את הצורך בנציג טלפוני וחוסכות משמעותית בעלויות כוח אדם. תחשבו על זה שבמקום נציג טלפוני שממתין על הקו עם לקוחות, מבזבז זמן בהקשבה ארוכה ובחלק משעותיו אינו יעיל, אותו נציג יקבל הודעות טקסט שעליהן יענה בזמנו ובמהירות ובקצרה וכך יוכל במקביל לטפל במספר פניות או לקוחות. אם מדובר בעסק קטן שאין לו מערך של נציגי שירות ולרוב הבעלים הם נותני או מספקי השירות העיקריים ואין זמן יותר יקר מהזמן של הבעלים כמקבלי ההחלטות או כמייצרי פעילות עסקית חדשה וכאן בדיוק העזרה של הודעות טקסט שמאפשרות טיפול בלקוחות בצורה א סינכרונית ויעילה יותר.

בקיצור ולסיכום – אם אתם עדיין לא עושים שימוש בסמס אז הגיע הזמן להתחיל ולהתנסות, עצם ההתחלה תקדם אתכם כבר ליצירת מאגר לקוחות שזהו אחד הנכסים החשובים ביותר שלכם ושתוכלו לעושת בו שימוש בעתיד גם בפרסום בפייסבוק או בערוצים אחרים. אם אתם כבר מפרסמים בערוצים אחרים ויש לכם ניוזלטר אבל לא עושים שימוש בסמס אז אתם במצב של חוסר מיצוי הפוטנציאל שלכם.